lördag, december 10, 2011

Vilken jävla kämpa seger!!!

Tack!! Killar för att ni biter ihop och visar en riktig "Krigar inställning" i matchen.
Från ett bottennapp i matchen mot Borås till en riktigt bra match mot Västerås.

Med denna inställning i alla matcher hade vi haft ca 15 poäng till så här långt.
Sista 10 min i denna match var hemska rycker jag. Min puls var oroväckande hög.
Och allt detta bara för att detta var en så oerhört viktig match som jag på pekade i tidigare inlägg.

Johan Ryno har en lite jobbig period just nu då han väldigt mycket tar fel beslut. Men så är det, ibland funkar inget och sen plötsligt rasslar det till igen och samma kommer gälla för Ryno.

Att Patrik Hersley är ett riktigt bra nyförvärv behöver vi inte oroa oss för längre, då han ser väldigt rutinerad och söker ut på banan. Målet var verkligen snyggt.

När det gäller tränar staben känner jag mig mer och mer nöjd med Andreas i båset.
När det gäller Tommy Salo är jag fortfarande säker på att just han kommer att presentera en ny tränare snart som heter Andreas Johansson.
Tommy Salo ska börja bygga upp laget för kommande säsong och det gör han inte som ass. tränare i båset.

WWW.DT.SE bjuder på målen:

1 kommentar:

  1. Håller med dig om Ryno där, när han kommer själv & avslutar, då är han som bäst, ska inte spela powerplay, just nu i alla fall.

    SvaraRadera