måndag, april 08, 2013

Tack Pelle P för allt.

Det är väl inte ofta man säger att man gillar en värmlänning eller?
Men Pelle Prestberg har varit en av mina stora favoriter under åren han representerat Leksands IF.

Den ödmjukhet Pelle besitter är unik skulle jag vilja säga. Och jag tror verkligen att han har älskat att representera Leksands IF. Hans uttalande till Aftonbladet "Jag känner stolthet att varit med och tagit upp laget. säger det mesta om Pelle.

Tack än en gång för allt du gjort för oss Pelle. Du kommer alltid vara en av oss.

Tommy Salo informerar att man inte kommer att försöka värva  Daniel Widing.
Ett bra beslut tycker jag. Han passar inte in i dagens Leksand. Mätta spelare vill vi inte ha. :)
Leksand verkar även nära en lösning med Oskar Alsenfelt, vilket känns oerhört bra.

Foto dt.se

1 kommentar:

  1. Tack Pelle!

    Hade hoppats på en fortsättning för Pelle också, men jag litar på Salo...

    /Hallandsleksing

    SvaraRadera