onsdag, december 07, 2011

Mot Borås gäller hårt arbete.

Jag njuter fortfarande dagen efter segern över Mora. En härlig arbetsseger blev det.
Nu väntar Borås. Ett Borås som dessvärre tog två poäng av oss senast.

Nu hoppas jag att mitt lag känner att dom vill visa alla att förlusten var ett tillfälligt misstag.
Jag hoppas att man går ut i matchen i ett tempo som gör att vi redan efter en period har ett 2-3 måls överläge.

Och jag vill verkligen inte se att Borås målvakt gör en av sina bästa matcher just mot oss igen.

2 kommentarer:

  1. Själv är jag på plats.

    När jag va & såg matchen i tisdags mot Mora så såg jag tendenser att i kväll blir det roligt, men även farbror har ju haft fel förr men jag är inte orolig.

    3 poäng, sen är det att ta ner gurkorna på lördag, vilket jag tycker är en lättare match.

    Skål ta me fan!!!

    SvaraRadera
  2. :)
    Just det Kenta.
    Skål ta me fan!!!

    SvaraRadera