söndag, december 18, 2011

Min känsla stämde ganska bra.

Den 12e december skrev jag ett inlägg om att jag trodde att Alexander Deilert inte skulle bli kvar så länge till.
Och hur rätt fick jag inte?

Jag var i kontakt med Deilert samma kväll och han sa att han kände ganska tydligt att han inte skulle bli kvar.
Han placerades i Borlänge trots att han inte ville spela där.

Jag tycker detta är skittråkigt och jag tycker att man inte ger honom chansen att visa vad han kan.
Jag menar hur mycket fick han spela efter skadan?
Alexander Deilert sitter på mycket av det som Leksands IF behöver på isen.
Bland annat ett skott som oftast går på mål.

Varför värvar man spelare till klubben och ger dom sen inte ens chansen att visa vad dom kan?
Klantigt tycker jag.
Stort lycka till i framtiden Alexander.
Alexander_Deilert_LIF_11-12_Halv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar