torsdag, november 03, 2011

Får man kritisera sitt lag?

Jag har fått en del kritik för att jag har åsikter ang. Leksands match i går kväll.
Nu är det så här att bara för att jag älskar Leksands IF,betyder det inte att jag kommer tycka att allt är bra som händer kring laget.

När jag dessutom får ett mail där någon skriver "lägg ner skit bloggen,du skriver ändå bara massa skit om laget här och på Svenska fans"  Ok?
Man kan ju bli lite undrande om jag klivit på någons tå?

Jag är ganska övertygad om att ingen i Leksands IF varken spelare eller i tränar gruppen är speciellt nöjda med vad man uträttade i går kväll. Jag tycker att det var ett riktigt botten napp,sen får vissa tycka vad dom vill.

Nu laddar vi om för nästa match mot Västerås på fredag i Tagera Arena. Jag kommer vara på plats och är ganska säker på att jag kommer att få se ett helt annat Leksands IF på isen.

(bild från Leksandsif.se)

6 kommentarer:

  1. Såg du matchen ?? Jag såg matchen på plats mot BORÅS om du sett matchen mot Bofors måste det varit en repris.
    Tycker att det idag var en helt ok hockeymatch Borås spelar efter sina resuser och gör det bra.
    Tycker pp var helt ok men dom fick inte in puckarna (4 stolpskott) i vilket fall är jag stensäker på att det kommer att lossna framöver

    å så CO vid varje powebreak samlade han spelarna och höll en "timeout" tycker även han gör det bra
    ksatar om i 3e och får utdelning.

    Matchens Leksing
    Utan tvekan Timander han är och kommer vara helt ovärderlig för LIF


    Det kommer att lossna !!!

    keep up the god work

    SvaraRadera
  2. Hallå Rinken.Ja jag såg matchen. Men jag respekterar vad du säger.Men jag är långt ifrån nöjd med vad man presterade.Det var alldeles för mycket fel pass över hela banan. Och jag anser att hade man haft samma inställning som mot Mora skulle man vunnit med 2-3 mål lätt.

    Men nu grottar vi inte i det.I morgon blir det seger mot Västerås.

    Ha det :)

    SvaraRadera
  3. Äh, Micke.

    Va fan. Stå på dig. Det här har utvecklats till en riktigt trevlig blogg (även om de taskigt sammanfogade bilderna i bakgrunden får mig att rysa). Du är ju otroligt snabb med att skriva en utvärdering av matcherna också. Alltid när man hunnit tagit sig hem från Tegera Arena (som inte är mer än 500m bort) så finns det en kommentar av matchen som är värd att läsa. Fortsätt på det inslagna spåret!

    SvaraRadera
  4. Jag hittade denna blogg för ett par veckor sedan och den har verkligen blivit en av mina favoriter.

    Skriv vad du tycker Micke. Personligen skulle jag spy om alla bara skrev positivt om laget trots bleka insatser. Såg också matchen och hade jag en blogg hade jag skrivit något mycket värre. Jag blir ofta arg på spelare som underpresterar men oftast ger man dem ju en ny chans nästa match.

    Sen måste jag säga att du borde göra något åt designen på bloggen. Det är för plottrigt, särskilt med bakgrunden. Skulle du ha en "cleanare" design tror iaf. jag att många skulle ta sidan ännu mer seriöst. Ha kvar Legenden Jax:s bild dock!

    Tack för en bra blogg om Leksand
    /Mats

    SvaraRadera
  5. Nuggen & Mats tack för tipset. :)

    SvaraRadera
  6. Grymt. Blev mycket bättre! =)

    SvaraRadera