onsdag, juli 11, 2012

Är det verkligen sant?

Här har jag gått och suckat och beklagat mig över att det är såååå .............. långt kvar till mitt älskade Leksands IF  rusar ut på isen i säsongens första tränings match.
Och vad nu då?
Idag onsdag den 11 Juni är det bara 24 (tjugofyra) dagar kvar till match mot Färjestad.

Och hur gick nu detta till? Skit samma, härligt är det att det närmar sig med stormsteg.

På Hockeysverige.se kan vi idag läsa att Pelle P är på gång. Underbart.


Och nu undrar jag naturligtvis om han har kommit till byn än?
Jag pratar om Kevin Kapstad. Killen med Norskt blod i sig. Är han i bra fysisk form när han dyker upp?


Känns det inte underbart att det är nära nu?
Hur mycket har vi väntat och längtat?

Jag vill passa på och slå ett slag för träningsmatchen hemma i Tegera Arena söndag den 12 augsuti kl 16.00 mot Växjö Lakers.
Då har nämligen Leksands IF öppet hus.
Läs mer här www.leksandsif.se

5 kommentarer:

  1. Nu finns Leksands IF Appen för fans tillgänglig för iPhone/Android-mobiler!

    Checka Hockeybloggen för mer info!

    SvaraRadera
  2. Hittar inte appen någon som kan säga vad den heter eller hur jag laddar ner den. Hittar den inte på app-store.

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Jag tycker de var evigheter sen Leksand var på is, lita in på mig till hundra men tror Kapstad kommer i början av augusti! Mvh Oliver :)

    SvaraRadera
  5. Hittar heller ingen app????

    SvaraRadera