fredag, maj 25, 2012

– Jag vill ta revansch, säger Eric Moe.

Okej då, du får väl visa vad du går för säger Tommy Salo.
För det var ju så att Eric inte skulle få en plats i laget hade Salo bestämt.
www.dagbladet.se
Jag tycker på ett sätt att det är kul att han får chansen och visa vad han kan, då han nu också är helt skadefri.
Man få ju faktiskt inte glömma att han faktiskt har 152 matcher i Elitserien. Så detta är ju en kille med massor av rutin.
Och jag tror han kommer ge allt för att visa oss andra vad han kan.

Jag är ändå helt säker att det kommer komma in en stabil back till Leksands IF när det närmar sig kvalserien.
Och det behöver inte betyda att just Eric Moe skulle få kliva åt sidan.
Utan det kan lika väl vara någon annan som inte visar framfötterna.

(foto från Dalademokraten)

2 kommentarer:

  1. 180 klick på LIF-news...Jag gissar att jag inte var den enda som upplevde inlägget som ett lika stort antiklimax som resten på bloggen. Med ett enda undantag: Bergenström-intervjun. Så länge du inte har något att säga kanske du ska vänta med att skriva? Och under tiden arbeta på att stava rätt och undvika särskrivningar. In a way representerar du ändå Leksands IF - och då vill man att det ska göra godaste möjliga intryck.

    SvaraRadera