fredag, oktober 26, 2012

6-0,6-2,6-1 Game set and match.

Leksands IF- Asplöven 6-1
Leksand fullständigt krossar just nu. Ja jag vet det svänger snabbt i hockey, men jag tänker ändå passa på att njuta.
Mål i PP, mål i BP, mål i...... ja mål i alla lägen snart.

Det ser så stabilt ut just nu. Det var riktigt skönt att se Jens Holmström som jag tycker ser riktigt stabil ut.
Det såg ut som han stått fler matcher denna säsong.
Vilken fullträff att ha en kille som honom i laget. Han har accepterat sin roll efter Erik Hanses.
Jag gillar Jens.

Nu kommer en match som verkligen visar var vi går för redan på söndag.Tingsryd borta.

Finns det verkligen inget att klaga på?
Nä jag tycker inte det. Vi leder serien och ligger 11 poäng före Djurgårdens IF. Det räcker väl så va? :)

Jens Holmström

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar