torsdag, maj 17, 2012

Letar Tommy Salo fortfarande efter en back?

Det har varit väldigt tyst och lugnt runt Leksand den närmaste tiden när det gäller "Silly Season"
Och det är väl inte så konstigt då Salo sagt att "Det är den här truppen vi kommer att börja med"

I går kväll fick jag via en agent som jag känner sedan många år höra att Tommy Salo tydligen ska ha ögonen öppna för ytterliggare en back.Det han letar efter ska vara en topp back av hög klass. Agenten visste inte vem Salo är ute efter, för det var ingen av hans klienter. Men han var säker på sin sak att Salo letar.

Kan det finnas någon sanning i detta? Ja det tror jag faktiskt, sen om det blir något återstår att se.
Jag kan inte tänka mig att Eric Moe blir kvar i truppen, och har tidigare hört att det finns en extern sponsor som vill hjälpa till och finansiera en topp spelare.

Jag är också ganska övertygad om att Leksands IF kommer att göra ett riktig kraftigt försök att ta sig upp till Elitserien.
Det känns som det är dags nu.Och därför tror jag inte att Tommy Salo lämnar något åt slumpen.
Det känns lite som att när det gäller Tommy Salo vet man aldrig vad som händer kring Leksands IF.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar