onsdag, april 13, 2011

Jag har fått en härlig känsla..........

................... inför kommande säsong. Och det är mest Tommy Salos förtjänst.
Jag menar , aldrig har vi haft en sportchef som jobbar så öppet med sitt mål och om vad man vill ha till laget.
Skulle,jag säger skulle nu Pelle Prestberg bli en verklighet igen för oss Leksingar och att Tommy får in 2 st nya backar i 1a femman..................... då tror jag att Leksand kan bli riktigt,riktigt bra kommande säsong.

Känslan är direkt att detta kommer bli en vändning för Leksands IF. När jag talar med Leksands kompisar är i stort sett alla mer taggade inför denna säsongen än på mycket länge.
Och mycket av detta beror på att Leksands IF visar upp tydligt att man nu har en plan och ett mål.

Tänk på att vi faktiskt var nära att komma 3a i serien i år.
Och då bars vårt lag fram av ett gäng unga hungiga Juniorer.
Som sagt , jag verkligen längtar till nästa säsong.

Min andra hälft hemma brukar säga att det är något fel på oss Leksingar.
"Ni har ju inte vett att ge upp" säger hon. Och hon har nog helt rätt.

Klicka för mer information om detta ordspråk! Styrka kommer inte från att vinna. Din kamp utvecklar din styrka. När du går igenom svårigheter och beslutar att inte inte ge upp, det är styrka.  "Arnold Schwarzenegger"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar