fredag, april 15, 2011

Info om min blogg. ( gäller upprörda personer)

      Då jag har fått kritik över att jag har reklam på min blogg vill jag bara informera om hur det fungerar.
  • Om du går in på min sida och läser vad jag skrivit tjänar jag inga pengar.
  • Du måste klicka på en annons och genomföra ett köp.
  • Då kan jag ev. få in pengar (ca 5 %  på vad du beställt) på mitt konto.
  • Det finns inga krav från min sida på att du måste klicka på annonsen.
  • Du är inte ens tvingad att läsa min blogg. Det är helt ett fritt val.
  • Om du väljer att besöka min sida så ska du veta att du är hjärtligt välkommen.
  • Jag hoppas med denna förklaring slippa div.påhopp från folk som ska tala om vad som är rätt eller fel i Sverige idag..
Nog om detta. Nu väntar vi bara på ett SMS från Leksands IF. I Karlstad är det nog många som vaknar upp med "betong mössa" idag.

6 kommentarer:

  1. Din blogg är bäst! folk kommer alltid klaga :) strunta i dom! 100% säker att majoriteten inte bryr sig för att få läsa en sån underbar blogg som din!
    Keep up the good work så att säga :)

    //Robbin

    SvaraRadera
  2. Vill man inte läsa här, SKA man inte läsa här, punkt.

    Å du jobbar på som vanligt Micke, de e bra de.

    SvaraRadera
  3. Håller med Robin!
    Din blog är superb läser här varje dag och vet inte vad jag skulle göra om du inte skrev här.
    Fortsätt så /Oskar

    SvaraRadera
  4. Helt rätt, Micke. Dina argument är klockrena. Det finns ännu fler bra argument som talar för varför det inte är fel att ha reklam på bloggen.

    Det är bara "Jante-lagsaktigt" och missunsamt att anse något annat.

    Keep up the good work! Jag läser den här bloggen regelbundet, trots att jag är "neutral" och inte håller på Leksand.

    SvaraRadera