fredag, augusti 16, 2013

Comeback !

Det tog längre tid än väntat att komma igång med min blogg igen.
Orsaken till att den legat på "is" sedan i maj beror på att jag har arrangerat en rock festival för första gången.

15 band som spelade under en dag med U.D.O. som avslutade hela festivalen. Detta jobb har tagit mig ca 1000 timmar utöver mitt vanliga jobb.

Nu kommer jag att sakta men säkert att mjukstarta mitt bloggande om vårt älskande Leksands IF.
Laget har avverkat tre st träningsmatcher, eller två ska man kanske säga.
Seger mot Brynäs och förlust mot SSK nu senast.

Vad jag förstår blåstes matchen sönder av domarna mot SSK då dom ska markera sina nya regeltolkningar.

Vad tror jag nu om laget inför Elitseriestarten?
Jag måste säga att jag är oerhört osäker hur detta kommer att gå.
Jag ska erkänna att jag hade hoppats på att det skulle dykt upp något "tyngre" namn bland värvningarna.
Men jag litar som vanligt på att Tommy Salo vet vad han gör.

Sen hoppas jag verkligen att Filip Forsberg kommer att spela en säsong till i Leksand innan han drar till NHL.
Jag tror dock att chanserna att han stannar är väldigt små.

Så där ja, nu är jag igång igen och vi hörs snart av igen.
Micke R

  

3 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka

    SvaraRadera
  2. Hoppas att det gick runt "Rock-Kungen"

    Om man tittar på http://predators.nhl.com/club/roster.htm så är det inte alltför många som är bättre än våran "Foppa" Så han har jag glömt för länge sedan, men, man ska aldrig säga aldrig, vi lever ju på hoppet som vanligt:0)

    Å du, kul att du är tillbaka.

    SvaraRadera