måndag, maj 07, 2012

Nyt on selvää,kertoo Joonas Rönnberg.

-Nu är det klart säger Joonas Rönnberg. ( min finska är under all kritik,jag vet)
Den store back jätten som vunnit vårt Leksands hjärta blir kvar minst ett år till.

Jag tyckte redan när jag såg Joonas i dom första matcherna i Claes Ohlson Cup att han skulle bli en står tillgång för laget.
Återigen måste jag säga att Tommy Salo kan sina spelare.
Jag var faktiskt lite orolig att vi skulle tappa Joonas, i och med att det tog så lång tid innan han blev klar.
Jag tvivlar inte på att Tommy Salo fick höja lönen med några kronor till. Men det är han värd tycker jag.

Vi säger även tack och adjö till Lucas Sandström,Tommy Enström, Mads Bödker och Ken André Olimb.
Jag tycker det känns helt rätt att bryta med dom, även om jag gillar Ken André mycket. Men det känns som han inte fick ut så mycket denna säsong.

www.dt.se

2 kommentarer:

  1. Tycker det är synd att ken André lämnar oss, han kämpar och har hjärtat i leksand. Men man får väll önska honom lycka till i framtiden!

    SvaraRadera
  2. Båda ja och nej.Jag tyckte han hade lite kämpigt i år.Utom i kvalet då var han bland dom bättre i laget.

    SvaraRadera