måndag, februari 06, 2012

++++++ För Leksands IF

Jag vet inte vad jag ska säga...... vad ska man säga.
Martin Janohls,Hanses,Holmström, Bibic, Timander, Bergenström,Ryno, Hurtubise, Bödker, Rönnberg, Knuts,Forsberg, Tobbe F,Prestberg, Svedberg, Hersley, Raffl, osv...... Herrergud vad bra vi är.

Om man blir så här glad nu hur glad ska man då bli när vi..............

Snacka om att köra över Malmö. Vilken hockey vi bjuder på.
Vi gör verkligen Malmö till det dåliga lag dom är.
Vårt försvars spel är fullständigt lysande. Jag älskar och höra hur Tornberg på Viasat beskriver hur Leksand jobbar som ett lag.
Här snackar vi verkligen om "En för alla, alla för en"
Jag gillar mer och mer vår tränarduo Andreas & Tommy även om jag gärna ser någon annan ta över Tommys roll i båset när säsongen är slut.

Ryktet säger att det redan är klart med en assisterade tränare inför kommande säsong.
Att Andreas Appelgren ska vara kvar är det väl inget snack om.
Jävlar vad jag njuter :?

www.dt.se bjuder på målen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar