onsdag, november 30, 2011

Tuffa beslut att fatta.

Tanken om att man ska säga upp dom båda tränarna har säkert tagits upp av Tommy Salo inför Leksands styrelse från början.
Man har säkert känt av en del hos dom viktiga spelarna hur dom känner, och där har säkert funnits synpunkter.
Styrelsen och Tommy Salo känner att nu har man halva grundserien på sej att göra något som förändrar situationen.
Därför slog man till just nu när vi minst anade det.
Tommy Salo är inte killen som gillar "sköna" killar .Han bryr sej inte om att man varit lagkompisar tidigare osv.
Han vill ha resultat och han är anställd för att se till det blir resultat.
Hans mål är att hjälpa till att föra upp Leksands IF i Elitserien igen.

Nu får han ta emot skit från alla håll och kanter,men jag tror ärligt talat att han fullständigt skiter i det.
Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Han har en plan och den ska genomföras till 100%.

Jag gillar det sättet han arbetar på. Han är inte rädd att trampa på ömma tår om det behövs.

Han har mitt fulla förtroende för allt han gör för Leksands IF.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar