tisdag, september 20, 2011

För min del får dom gärna ställa Tegera Arena upp och ner.

För min del får dom gärna ställa Tegera Arena upp och ner. Bara vi tar oss tillbaks till Elitserien.
Jag gillar att man försöker ruska om hela föreningen och bryta gamla mönster.
Naturligtvis passar det inte oss alla.

Jag gillar även när Mats Aspemo talar om "värdegrund".
Vilket ska bestå av öppenhet, tydlighet, utveckling och engagemang.

Leksands IF gör nu allt för att bryta olika mönster, jag tycker att vi ska backa upp Leksands IF i detta.
Läs mer på LeksandsIF.se

2 kommentarer:

  1. Man ska kanske göra en undersökning vid vilket väder det har varit när laget har vunnit med tvåsiffrigt och sedan bara spela hemmamatcher vid den väderleken också!
    Visst, bryta mönster, men inte tror jag laget har förlorat pga spelriktning eller färg på tröjorna.
    Nu blir ju vi som har säsongsbiljett och har gjort ett aktivt val var man vill sitta/stå lurade i o m byte av spelriktning.
    Klubben har gått ut med att publiken måste komma i år för ekonomins skull, tråkigt då att man behandlar några av de trognaste (säsongskortsinnehavare) på det här sättet.

    SvaraRadera
  2. Hallå Krister.
    Jag förstår verkligen hur du tänker.
    Jag gillar bara att man gör något för det känns som Leksand sitter fast i ett klibbigt tuggummi som inte släpper.

    Jag är övertygad om att man kommer gå tillbaks till spel åt ätt håll ganska snart.

    SvaraRadera